مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 00:302023-01-08اجتماعي

شهروندان از یخ زدگی کنتور و لوله های آب با توجه به سرمای هوا جلوگیری کنند


مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: با توجه به پیش بینی سرمای هوا طی روزهای آینده، ضروری است شهروندان با تمهیداتی، از یخ زدگی کنتورها و لوله های آب جلوگیری کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: با توجه به پیش بینی سرمای هوا طی روزهای آینده، ضروری است شهروندان با تمهیداتی، از یخ زدگی کنتورها و لوله های آب جلوگیری کنند.

محمود محتشمی راد درباره اقدامات قابل پیشگیری از بروز یخ زدگی کنتورها و لوله های آب با توجه به کاهش دما هوا طی روزهای آینده اظهار کرد: ضروری است در فصل سرما، داخل حوضچه کنتور آب را با عایق های ایزوله استاندارد، کیسه های حاوی پشم شیشه و یا پوشال کولر پر کرده و اطمینان حاصل کنیم که دمای محیط کنتور در محدوده یخ زدگی قرار نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین لازم است لوله ها و شیرهای آب را که در مجاورت فضای باز قرار دارد، با عایق مناسب پوشانده و در زمان بروز یخ زدگی از ریختن آب داغ روی کنتور و یا از روشن کردن آتش در حوضچه آن پرهیز شود.

محتشمی تصریح کرد: در فصل سرما باید کولرهای آبی را با بستن شیرفلکه آب از مدار خارج و نسبت به خالی بودن مخزن آب کولر اطمینان حاصل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان از یخ زدگی کنتور و لوله های آب با توجه به سرمای هوا جلوگیری کنند

شهروندان از یخ زدگی کنتور و لوله های آب با توجه به سرمای هوا جلوگیری کنند